Watch Lukeko-Sex Video

भाग्यमानी छोरो – Part 85 | ठूलाबा र साधना दिदी 2

ठूलाबा एकदमै उत्साहित हुँदै साधना दिदीलाई जुरक्क उचाल्नुभयो अनि भन्नुभयो “छोरी ! तिम्रो जवानीले मेरो निकै समयदेखि दिमाग खराब गरिरहेको थियो, तिम्री आमाको पुतीमा चिक्न नपाएको पनि निकै वर्ष भईसक्यो… घरैमा दुई-दुईवटा माल हुँदा पनि छोलेर बस्नुपर्ने म अभागीको आज तिमीले भाग्य नै परिवर्तन गरिदियौं… आज म तिम्रो हरेक ईच्छा पुरा गर्न तयार छु ।“ अनि दिदीलाई आफ्नै विस्तरामा लगेर सुताउँदै दिदीको टाङ्ग फट्याएर पुती चाट्न थाल्नुभयो । साधनाको ठीक कुनापट्टी ठूलीआमा मस्त स्लिपीङ्ग ट्याबलेटको निद्रामा लिन हुनुहुन्थ्यो । साधारणतया ठूलीआमा दबाई खाएर सुतेपछी बिहान छ-साढे छ नबजी ब्यझनुहुन्थेन, त्यसैले साधना दिदीले ठूलाबालाई निकै उत्ताउलो पाराले चिक्नको लागि आग्रह गर्दैथिईन् “आहहहहहह ओहहहहह उफफफफफ बुबा आहहहहहह ओहहहहह उफफफफफ चाट्नुस् अझै भित्र जिब्रो छिराउनुस् अलि भित्र आहहहहहह ओहहहहह” अनि आफैले आफ्ना बुब्स मसल्दै पनि थिईन् । निकैबेरसम्म ठूलाबाले साधना दिदीको पुती चाटेपछी दिदी आफैले ठूलाबालाई विस्तरामा पल्टाएर लाँडो मुखमा लिएर चुस्न सुरु गरि, केहि छिनमै ठूलाबाले दिदीलाई भन्नुभयो “छोरी ! तिम्रो पुती मेरो मुखमा देउ म पनि चाट्दै गर्छु ।“ त्यसपछी ठूलाबा र साधना दिदी सिक्स्टि-नाईन पोजिसनमा एकार्काको अंग चाट्न र चुस्न थाल्नुभयो । निकैबेरसम्म दुवैजनाले आपसमा मुखमैथुनको मजा लिएपछी साधना दिदी आफैंले विस्तराबाट ठूलाबालाई उठाएर आफू उत्तानो परेर पुती थाप्दै भन्नुभयो “आज आमा सम्झेर चिक्नुस् बुबा मलाई… हजुरको रण्डी बनाउनुस्… चिक्नुस् मेरो पुतीमा हजुरको घोडाको जत्रो लाँडो छिराएर… पाठघर च्यातिने गरि चिक्नुस्… बुबा छिराउनुस हजुरको लोँडो छोरीको पुतीमा…” त्यसपछी ठूलाबाले साधना दिदीको पुतीमा विस्तारै लाँडो छिराउन थाल्नुभयो,


 


साधना दिदी आफ्ना बुब्सलाई जोडजोडले मसल्दै आक्रोसित हुँदै ठूलाबालाई गाली गर्न थाली “जाँठो हरामी बाउ… के नाटक गरिरा’को पुतीमा लाँडो छिराउन पनि… एकैपटकमा छिराउनु नि छिटो छिटो…” ठूलाबाले पनि एक सटमै साधना दिदीको पुरै लाँडो छिराउँदै भन्नुभयो “ला जाँठी रण्डी…” अनि दनादन दिदीको पुतीमा धक्का दिन थाल्नुभयो, दिदीले पनि तलबाट चाक उफार्दै ठूलाबालाई सहयोग गर्दै चिकाउन थाल्नुभयो । साधना दिदीको मुखबाट ठूलाबालाई सन्काउन पर्याप्त आवाज निक्लीरहेको थियो “आऽऽऽहऽऽऽ… बुबाऽऽऽ…. आअ… आआ… हहह…. हहहह… आअ… आआ… हहहह…. कति मजाको ठूलो लाँडो… आऽऽऽऊँऽऽऽ… मेरो पुतीको भित्ता भित्तामा रगडिरहेको छ आआअअमऽऽऽऽ… सुईयआ…सिस्ऽऽऽऽ… अझै भित्र… उहहहह… अझै भित्र…. उउउउफ… उउउफफफफ…. बाआअ…बाआ….अबा…. ओअअअअअ उहहहहह…. अझै कस्सेर भित्र छिया छिया पार्नुस् चिक्नुस् रण्डी छोरीलाई…. उफफफफ…. भोग्नुस् छोरीको पुतीलाई… आईमाई बनाईदिनुस् छोरीलाई…. धित मर्नेगरि चिकेर… मेरो जवानी चाखेर आमालाई बिर्सनुस्… अझै जोडले भित्रसम्म..” ठूलाबाले आमाले सुन्नुहुन्छ भन्दै ईशाराले साधनाको मुखमा औंला राख्न खोज्दा साधनाले उल्टै ठूलीआमाको पोकामा हातले निचोर्दै भनी “आमा त बिहान नभै उठे त हो नि चिक्नुस् न ढुक्कले… केहि गरि उठ्नुभएछ भने पनि म माल नझरेसम्म लाँडो छोड्ने वाला छैन… चिक्नुस् ढुक्कले चिक्नुस् सम्झिनुस् कि तपाईकी छोरी तपाईकै लाँडोले चिकाउनका लागि जन्मिएकी हो… थिलोथिलो पारेर चिक्नुस् मलाई… आह…” निकैबेरसम्म चिकेपछी दिदीले आफूलाई ठूलाबाको लाँडोबाट छुटाउनुभयो र विस्तरामा घोडी बनेर बस्दै ठूलाबालाई चिक्न आग्रह गरि, जब ठूलाबाले दिदीको चाकपट्टीबाट पुतीमा लाँडो छिराएर कुकुर स्टाईलले चिक्न थाल्नुभयो, साधना दिदीले ठूलीआमाको ब्लाउजको हुक खोलिदिई र ठूलीआमाको ब्रालाई बुब्सबाट अलग्याएर खेलाउन सुरु गरि, ठूलाबा दिदीलाई त्यसो नगर्न बारम्बार भनिरहनुभएको थियो । केहिबेरमै दिदीले ठूलीआमाको पेटीकोटको ईजार पनि खोलिदिई र ठूलीआमाको पेटिकोटलाई तल तानेर पुतीमा औंला छिराएर खेलाईदिन थाली । साधना दिदीले ठूलीआमाको पेटिकोटलाई निकै तल सारेर शरिरबाट अलग्याउँदै ठूलीआमाको टाङ्ग फट्याएर पुती चाटिदिदैं बुब्स पनि खेलाईदिनथाल्नुभयो ।


केहिबेरमै ठूलीआमाको मुखबाट सित्कारका हल्का आवाज कोठामा गुञ्जायमान हुन थाले । साधना दिदीको मुखबाट निस्केको आवाज र ठूलीआमाको मुखबाट निस्केको आवाले त्यहाँ भएको एउटा मात्र लाँडोलाई धेरै बेर जिवित राख्न सकेन र ठूलाबाले साधना दिदीको पुतीबाट लाँडो निकाल्दै भन्नुभयो “आह मेरो निस्कने बेला भयो ?” दिदीले ठूलाबाको लाँडो समातेर झण्डै ठूलीआमाको मुखनिर पुर्*याउँदै च्वाप्प आफ्नो मुखमा लाँडो छिराई र जोडतोडले चुस्न सुरु गरि, ठूलाबाको लाँडोले दिदीको मुखमा ह्वालह्वालती फुसी झार्नुभयो । दिदीको भनाई अनुसार मैले दिदीलाई चिक्दाखेरको भन्दा ठूलाबाले त्यतिखेर तिन गुणा फुसी झार्नुभएको थियो । दिदीको मुखमा फुसी नअटेपछी ओभरफ्लो भएर ठूली आमाको अनुहारतिर झर्न थाल्यो र जब दिदीले ठूलाबाको लाँडोबाट सबै फुसी निथारेर आफ्नो मुखमा ल्याई ठूलाबाट थकित भएर विस्तरामा पल्टदैं भने “बहुत मजा आयो छोरी !” उता दिदी भने आफ्नो मुखमा जम्मा भएको फुसीलाई ठूलीआमाको मुख खोलेर थोरै थोरै भित्र छिराउँदै बसिरही, ठूलीआमाले पनि दिदीको मुखबाट झरेको फुसी निद्रै-निद्रामा घुटुक घुटुक पार्दै निल्नुभयो । ठूलाबा सिथिल झैं भएर विस्तारामा लम्पसार परेर पलटनुभयो, साधना दिदीले ठूलाबाको लत्रिदैं गरेको लाँडो समातेर तान्दै भनि “अहिलेसम्म मलाई स्वास्नी बनाएर आफ्नै विस्तारामा चिक्नु भयो अब मेरो कोठामा लगेर मेरै विस्तारामा ज्वाईं बनेर चिक्नुस् मलाई !”


ठूलाबाले थकित भएको भन्दै साधना दिदीको कोठामा जान ईन्कार गर्नुभयो, साधना दिदीले ठूलाबालाई नजाने भएको खण्डमा भनेर एउटा शर्त अघि सारी, कुरो बुझ्दै नबुझि ठूलाबाले हुन्छ भनेर स्वीकारेपछी साधना दिदीले भनि “बिहानै आमालाई ढोका खुल्लै राखेर चिक्नुस् मैले देख्ने गरि ! अनि म आमालाई जिस्क्याउँछु के ?” ठूलाबाले स्वीकार गरिसक्नुभएकोले नाईं भन्ने त कुरै थिएन, बरु उल्टै भन्नुभयो “लौ छोरी अब तिम्रो ईच्छा नै त्यस्तै छ भने त के गर्नु र ? बरु ढोका पुरै खोलेर आफ्नो कोठामा जाउ ल !” साधना दिदीले भा’को स्कर्ट पनि खोल्नुभयो र चाक मट्काउँदै स्कर्टलाई हातले घुमाउँदै बाहिर निस्कनुभयो ठूलाबाको कोठाको ढोका पुरै उघारेर । साधना दिदीले त्यसपछी सोफाको छेउमा रहेको टप्स पनि बोकेर उठाउनुभयो अनि आफ्नो कोठामा गएर सुत्नुभयो ।


The post भाग्यमानी छोरो – Part 85 | ठूलाबा र साधना दिदी 2 appeared first on Naughty Nepali.

भाग्यमानी छोरो – Part 85 | ठूलाबा र साधना दिदी 2 भाग्यमानी छोरो – Part 85 | ठूलाबा र साधना दिदी 2 Reviewed by Nepali kanchi on December 02, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.